Of we het willen of niet, alles wordt meer en meer digitaal. We krijgen steeds minder post in de brievenbus. Rekeningen voor bijvoorbeeld telefoon, tv, internet, energie krijgen we niet meer thuisgestuurd maar zijn alleen via internet of email beschikbaar.  Betalen van rekeningen gaat niet meer via de bekende overschrijvingskaarten, maar via automatische incasso, of via internet (IDEAL etc). Ook uw belastingaangifte ontvangt de overheid het liefst digitaal, met gebruikmaking van DigiD. In deze digitale wereld heeft u wellicht behoefte aan hulp. Om te leren bij uw zorgverzekering in te loggen zodat u uw gegevens en declaraties kunt inzien. Om uw QR code op uw telefoon, of op papier te krijgen. Wellicht vindt u het ook nuttig om de opzet van uw administratie eens door te nemen en eventueel te verbeteren. Zo komt u er misschien achter dat u nog betaalt voor een vaste telefoon terwijl U die niet meer gebruikt. Of dat u dubbele verzekeringen heeft. Heeft u hulp nodig bij het opstellen van uw belastingaangifte? Weet u de regels bij voorbeeld wanneer aanspraak gemaakt kan worden op kortingen, vrijstellingen, toeslagen? Een aantal van onze leden bieden voor dit soort kwesties ondersteuning. U blijft daarbij natuurlijk zelf verantwoordelijk voor administratie en belastingaangifte, u mag onze leden niet beschouwen als belastingadviseur.

Contact

Als u geïnteresseerd bent in deze ondersteuning, neem dan kontakt op met één van de volgende leden:

  • Algemene Administratieve ondersteuning:
    • Ton Evers, 06 533 768 61, apm.evers@hccnet.nl

Klik op de titel voor meer informatie

Actueel

Komende activiteiten

Klik op de agenda-titel voor alle informatie